Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sensoro sistēmu nozīme izziņas darbības nodrošināšanā', 1.
  • Referāts 'Sensoro sistēmu nozīme izziņas darbības nodrošināšanā', 2.
  • Referāts 'Sensoro sistēmu nozīme izziņas darbības nodrošināšanā', 3.
  • Referāts 'Sensoro sistēmu nozīme izziņas darbības nodrošināšanā', 4.
  • Referāts 'Sensoro sistēmu nozīme izziņas darbības nodrošināšanā', 5.
  • Referāts 'Sensoro sistēmu nozīme izziņas darbības nodrošināšanā', 6.
  • Referāts 'Sensoro sistēmu nozīme izziņas darbības nodrošināšanā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Strādājot ar pedagoģiski ielaistiem bērniem, saskaramies ar dažādiem traucējumiem mācību vielas apguvē. Analizējot šos iemeslus, nonākam pie secinājuma, ka iemesli ir ļoti dažādi – sākot no audzināšanas problēmām ģimenē līdz problēmām skolā. Tomēr ir arī citi iemesli, kas traucē pilnvērtīgi iekļauties mācību procesā. Viens no šiem iemesliem varētu būt traucējumi kādā no sensorajām sistēmām, kas netika laicīgi pamanīti. Līdz ar to ir bijušas traucētas izziņas spējas, rezultātā sliktas sekmes un mācību motivācijas samazināšanās. Lai nonāktu pie konkrētiem secinājumiem, tiks izmantoti literatūras avoti, ar kuru palīdzību apskatīsim sensoro sistēmu fizioloģiskās darbības principus, aplūkosim šo sistēmu darbību arī no psiholoģiskā viedokļa. Aplūkosim arī fizioloģisko un psiholoģisko noviržu iespējas izziņas procesu attīstībā, kas noved pie sliktām sekmēm mācībās. Literatūras avotos iegūtās atziņas sasaistīsim ar pedagoģiskā darba pieredzi, kā rezultātā varēs izdarīt secinājumus par sensoro sistēmu ietekmi uz skolēnu izziņas darbības attīstību un viņu iespējamo sekmju līmeņa atkarību no šiem faktoriem.
Referāta mērķis ir atrast saistību starp skolēnu sekmju līmeni un izziņas darbības spēju attīstību saistībā ar cilvēka sensorajām sistēmām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants