Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Uzņēmuma "Monsters Inc." mārketings', 1.
  • Eseja 'Uzņēmuma "Monsters Inc." mārketings', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam ir labs un skanīgs sauklis “We scare because we care”, kas latviski būtu “Mēs baidām, jo mums rūp”. Šis sauklis lieliem burtiem ir arī uz rūpnīcas galvenajām ieejas durvīm un ir tieši saistīts ar rūpnīcas darbību – rūpnīcas darbinieki baida bērnus, lai iegūtu enerģiju, ar kuru apgādāt pilsētas iedzīvotājus, tādējādi izrādot rūpes par viņiem.
Uzņēmumam bija laba darbinieku motivācijas politika. Multfilmas galvenais varonis, mošķis vārdā Sullijs, bija izpelnījies īpašu slavu citu darbinieku vidū, jo viņa darba produktivitāte bija visaugstākā, viņš jau vairākus mēnešus pēc kārtas bija mēneša darbinieks. Šāda motivācijas sistēma noteikti ievērojami palielināja kompānijas darbības rezultātus, jo darbiniekiem bija apņēmība un cīņasspars parādīt labāko, ko viņi spēj. Iespējams tas bija arī iemesls, kāpēc Sullijs bija ieinteresēts pilnveidot kompānijas darbību, atklājot, ka daudz efektīvāk ir iegūt enerģiju nevis baidot, bet gan liekot smieties bērniem. Šī pieeja arī uzņēmuma iekšējo vidi padarīja daudz pozitīvāku.

Autora komentārsAtvērt
Atlants