Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 1.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 2.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 3.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 4.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 5.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 6.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 7.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 8.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 9.
  • Referāts 'Starptautiskais tūrisma mārketings - Apple kompānija', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Sākums - Apple   
  iPod un iTunes   
  iPhone   
  Klientu apmierinātība. Apple veikali   
  Apple marketinga strategijas 5 noslepumi   
1.  Nevajag pārdod produkciju   
2.  Nekad netaisi marketingu pirmais. Uztaisi kaut ko labo, labāk   
3.  Palīdz saviem klientiem palīdzēt tev. Klienti pati reklamēs tavu produkciju   
4.  Padarīt savu ziņojumu neaizmirstamo   
5.  Pārsteidz un dāvina prieku saviem klientiem. Jāfokusējas uz klienta jūtam   
  Kopsavilkums   
Darba fragmentsAizvērt

Pasaulē nav daudz kompāniju, kuras iespaidojuši pasaules kultūru. Apple ir viena no tiem. Kompānija, kura gandrīz bankrotēja un būtu aizmirsta, ka daudzas citas kompānijas, fenomenāli atgriežas tirgū, izmantojot ļoti pārdomātu marketinga koncepciju un ierīces, kuras vel nebija redzētas. Apple var uzskatīt par vienu no pasaules vadošiem un inovatīviem kompānijām marketinga jomā, un ne tikai. Neviens tagad īsti nezin, vai kompānija speciali nopludo informāciju, lai cilvēku runāto par kaut kādu jauno, mistisko mobilo tālruņi kurš drīz iznāks, un ar viņa palīdzību tagad varēs atvērt savu automašīnu un samaksāt rēķinu bankā, vai kompānija ir tik slavena savas reklāmas dēļ. Kāpēc tad Apple ir tik varena un milzīga kompānija, kura 4 mēnešu laikā, var nopelnīt 6 miljardu dolārus, un dienas laika pārdot 250,000 tālruņus [1] ?! Izcili pārdomāta marketinga stratēģija, vai inovatīvas ierīces, vai viss iepriekš minēts un vēl rozīnīte ?! Tūlīt uzzināsim...


Sākums - Apple

Kad runa iet par marketinga stratēģijām Apple ir kompānija, kura nepārtraukti strādā lai būtu pirmā un vadošā sava jomā. Kad Apple pirmo reizi izlēma iekarot personālo datoru tirgu, jauna datora reklāma bija izlaista viena no lielākajam Amerikas beisbola spēles vidu 1983. gadā. Reklāma pēc tam bija nosaukta par „Dekādes reklāma”, un visi tikai par to runāja.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants