Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Slepenā pircēja metode klientu apkalpošanas līmeņa novērtēšanai', 1.
  • Referāts 'Slepenā pircēja metode klientu apkalpošanas līmeņa novērtēšanai', 2.
  • Referāts 'Slepenā pircēja metode klientu apkalpošanas līmeņa novērtēšanai', 3.
  • Referāts 'Slepenā pircēja metode klientu apkalpošanas līmeņa novērtēšanai', 4.
  • Referāts 'Slepenā pircēja metode klientu apkalpošanas līmeņa novērtēšanai', 5.
  • Referāts 'Slepenā pircēja metode klientu apkalpošanas līmeņa novērtēšanai', 6.
  • Referāts 'Slepenā pircēja metode klientu apkalpošanas līmeņa novērtēšanai', 7.
  • Referāts 'Slepenā pircēja metode klientu apkalpošanas līmeņa novērtēšanai', 8.
  • Referāts 'Slepenā pircēja metode klientu apkalpošanas līmeņa novērtēšanai', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    2
  Ievads    3
  Klientu apkalpošana    4
  Klientu apkalpošanas būtība    4
  Klientu apkalpošanu ietekmējošie faktori    4
  "Slepenā pircēja” metodes pielietojums praksē    7
  Secinājumi    8
  Vēres    9
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurš bizness sākas ar klientu. Ja ir klients – ir bizness, nav klienta – nav biznesa. Pārdot kādu produktu ir liela māksla, kas ne katram ir pa spēkam.
Attiecības ar klientu neveido tikai pārdevēji, tās veido viss uzņēmums kopumā, sākot ar vadības noteikto misiju un darba principiem, turpinot ar augstākās vadības spēju iedvesmot un motivēt vidējā līmeņa vadību, un visbeidzot nonākam pie darbinieka, kurš atkarībā no vadības atbalsta sniedz pakalpojumu ar pievienoto vērtību vai - atņemto vērtību. Uz darbinieku rēķina – uz viņa motivāciju, kvalifikāciju un saskarsmes prasmēm, nedrīkst taupīt, jo tādā veidā var radīt tikai zaudējumus uzņēmumam.
Mūsdienu tirgus apstākļos vairs nav pieļaujam situācija, kad uzņēmums var strādāt un pieņemt lēmumus, nedomājot par klientiem. Tāpēc ir svarīga ilgtermiņa attiecību veidošana ar klientu. Ir vispārzināms, ka piesaistīt jaunu klientu izmaksā vairākas reizes dārgāk nekā noturēt veco. Visbiežākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems klientu apkalpošanas līmenis. Un svarīgi atcerēties – klientam vienmēr ir izvēle, vai pirkt no jums vai jūsu konkurentiem. Tādēļ ir absolūti svarīgi darīt visu iespējamo, lai klients veiktu pirkumu, apmierināts atstātu tirdzniecības vietu un noteikti atgrieztos vēlreiz un vēlreiz.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants