Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 1.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 2.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 3.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 4.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 5.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 6.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 7.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 8.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 9.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 10.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 11.
  • Biznesa plāns 'SIA "Cybertex"', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Vispārējs uzņēmuma raksturojums    4
  Preču klāsts un pakalpojumi    4
  Realizācijas tirgus    7
  Konkurence    7
  Mārketings    9
  Vadības organizācija    10
  Riski    11
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plāns izstrādāts, lai pamatotu uzņēmuma saimniecisko darbību tuvākajiem 2 gadiem. SIA Cybertex sāks darboties ar pamatkapitālu 10’000 LVL. Uzņēmumu vada tā īpašnieks – Rihards Sudakovs. CYBERTEX tiks dibināta ar mērķi piedāvāt cilvēkiem ar nelieliem un vidējiem ienākumiem iegādāties sev nepieciešamo datortehniku.
Mērķa auditorija ir iedzīvotāji vecumā no 18 – 40 gadiem ar vidēju ienākumu līmeni, uzmanību pievēršot ģimenēm ar pusaudžiem.
Papildus tiešajai tirdzniecībai, apgrozījums tiek palielināts ar piedalīšanos konkursos un tirdzniecību internetā. Kā arī tiek pielietotas dažādas stimulācijas metodes, lai piesaistot uzmanību palielinātu preču noietu.
Uzņēmumam ir specifisks krājumu apjoms, jo tas ir ļoti mazs, lai neuzkrātos lieka produkcija, un uzņēmums neciestu zaudējumus no tehnoloģijas straujās attīstības. Specifiskas un dārgākas preces var pasūtīt pēc kataloga un saņemt pēc pāris dienām.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību CYBERTEX nodarbosies ar biroja tehnikas, datoru, to aksesuāru un perifērijas ierīču mazumtirdzniecību un tehnisko apkopi. SIA CYBERTEX galvenie mērķi ir:
Sekmēt CYBERTEX darbību un gūt peļņu
Veikt reklāmas kampaņu lai piesaistītu jaunu klientus
Analizēt tirgu, pieprasījumu, konkurentus, lai varētu pieņemt pareizus lēmumus par ieguldījumu veikšanu attīstībai
Paplašināt uzņēmumu.…

Atlants