Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Pircēju rīcība lēmumu pieņemšanā. Pircēju lēmuma pieņemšanas posmi', 1.
  • Konspekts 'Pircēju rīcība lēmumu pieņemšanā. Pircēju lēmuma pieņemšanas posmi', 2.
  • Konspekts 'Pircēju rīcība lēmumu pieņemšanā. Pircēju lēmuma pieņemšanas posmi', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Apmierinātība ietekmē arī nākamo patērētāja uzvedību. Apmierinātības gadījumā viņš acīmredzot:
• atkārtos pirkumus;
• pastāstīs citiem potenciālajiem patērētājiem par gūto gandarījumu no pirkuma un vajadzības apmierināšanu.
Dažreiz labākā reklāma produktam ir tieši pircējs, kurš to lieto. Līdz ar to nepareizi rīkojas tie pārdevēji, kuri vēlas vienkārši tikt vaļā no produkta, pierūna patērētāju iepirkties, sniedzot nepatiesu informāciju. Tādas rīcības rezultātā būs tikai zaudējumi.
Neapmierinātības gadījumā pircējs:
• mēģinās iegūt no apkārtējiem labvēlīgu informāciju, lai novērstu diskomfortu;
• mēģinās apmainīt neveiksmīgo produktu pret citu;
• mēģinās griezties pie juristiem, uz patērētāju asociāciju pēc konsultācijām par patērētāja tiesību aizsardzību.
Spriedze, diskomforts un neapmierinātība liek patērētajam meklēt iespēju atbrīvoties no tām un mārketinga speciālistam šajā ziņā jāpalīdz. Ja patērētājs cenšas novērst diskomfortu, nododot preci atpakaļ, tad nevajadzētu iebilst.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants