Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 1.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 2.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 3.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 4.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 5.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 6.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 7.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 8.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 9.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 10.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 11.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 12.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 13.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 14.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 15.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 16.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 17.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 18.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 19.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 20.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 21.
  • Referāts 'Angļu valoda pirmajā klasē - jautri un aizraujoši', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Darbs ar definīcijām    6
1.2.  Valodas apgūšana    6
1.3.  Svešvalodas apgūšanas metodes    7
1.4.  Mīti un patiesības par bērnu angļu valodas apguvi    8
2.  Praktiskā daļa    10
2.1.  Intervija    10
2.2.  Praktiskā nodarbība    16
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Nobeigums    19
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Pirmās klases skolēni prot izrunāt vairākus vārdus angļu valodā.
2. Pirmklasnieki daļēji saprot, par ko tiek runāts angļu valodas stundās.
3. Pēc intervijas rezultātiem var spriest, ka bērniem patīk angļu valodas nodarbības un viņi uzskata tās par interesantām un aizraujošām.
4. Skolēnu angļu valodas prasmes ir individuālas, dažiem ir vieglāk apgūt svešvalodu, citiem grūtāk.
5. Angļu valodas stundās uzdevumu un nodarbību klāsts ir daudzveidīgs.
6. Skolēni saprot angļu valodas nozīmi viņu nākotnē.
7. Bērni kļuvuši hiperaktīvi, līdz ar to skolotājiem rodas problēmas, vadot stundas, ņemot vērā, ka klasē ir 24 skolēni (skat.6.pielikums).
8. Salīdzinājumā ar līdzšinējo skolēnu angļu valodas apgūšanas laiku (2000-šie gadi), tagad ir mainījušās sekojošas angļu valodas pasniegšanas metodes:
• Agrāk angļu valodas apgūšana sākās 3. klasē, toties pašlaik angļu valodas apgūšana sākas pirmajā klasē vai pat bērnudārzā.
• Vairāk ir pieejamas vizuālās valodas apgūšanas metodes (dzejoļu skaitīšana, dziesmu dziedāšana, zīmēšana).
• Līdz ar jauno tehnoloģiju attīstīšanos, valodas apgūšana notiek arī mājas apstākļos. Proti, bērni lieto elektroniskas ierīces brīvajā laikā un vienlaicīgi apgūst svešvalodu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants