Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāma 60.gados ASV. Dāvids Ogilvijs', 1.
  • Referāts 'Reklāma 60.gados ASV. Dāvids Ogilvijs', 2.
  • Referāts 'Reklāma 60.gados ASV. Dāvids Ogilvijs', 3.
  • Referāts 'Reklāma 60.gados ASV. Dāvids Ogilvijs', 4.
  • Referāts 'Reklāma 60.gados ASV. Dāvids Ogilvijs', 5.
  • Referāts 'Reklāma 60.gados ASV. Dāvids Ogilvijs', 6.
  • Referāts 'Reklāma 60.gados ASV. Dāvids Ogilvijs', 7.
  • Referāts 'Reklāma 60.gados ASV. Dāvids Ogilvijs', 8.
  • Referāts 'Reklāma 60.gados ASV. Dāvids Ogilvijs', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Reklāmas raksturojums 60. gados ASV    3
2.  “Radošā revolūcija” – 4 pieejas    5
3.  Dāvida Ogilvija (David Ogilvy) biogrāfija    7
4.  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Ievērojamākās reklāmas:
DOVE ziepes - "Tikai Dove ir viena ceturtdaļa mitrinošs krēms". Piedāvā revolucionāru jaunu ziepju veidu, kas satur 1 / 4 attīrīšanas krēma. Reklāma pārsniedz vienkāršas "ziepes", lai uzlabotu amerikāņu sievietēm skaistumu. Reklāmas kampaņas mērķis ir paplašināt un atkārtoti uztvert skaistumu, kas dot pozitīvu ieguldījumu sieviešu pašcieņu visā pasaulē.
Marlboro cigaretes – „Marlboro kovboju” izveidoja Leo Burneta Čikāgas reklāmas aģentūra 1954. gadā. Presē ienāca ar saukli: „Delivers the Goods on Flavor”. Sākumā cigaretes bija pozicionētas sieviešu auditorijai, taču vēlāk pārpozicionēta tikai vīriešiem, izmantojot Marlboro kovboju tēlu.
" Ar ātrumu 60 jūdzes stundā visskaļākais troksnis šajā jaunajā Rolls-Royce nāk no elektriskā pulksteņa ". Dāvida Ogilvy veidotā Rolls-Royce reklāmas mērķis bija pārdot reklamējamo produktu. Viņa darbs ir iedvesmojuši motivējis pircējus, jo reklāma radīja spēcīgu virsrakstu, kas intriģēja lasīt tālāko reklāmas tekstu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants