Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patērniecība, sabiedrība un kultūra', 1.
  • Konspekts 'Patērniecība, sabiedrība un kultūra', 2.
  • Konspekts 'Patērniecība, sabiedrība un kultūra', 3.
  • Konspekts 'Patērniecība, sabiedrība un kultūra', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pirms kaut ko pārdot vai piedāvāt kādu pakalpojumu, ražotājiem ir jāizpēta un jāizanalizē patērētāju uzvedība. Pastāv trīs galvenie fakti, ko ražotāji ņem vērā, sakarā ar patērētāju uzvedību.
1.veiksmīgi mārketinga lēmumi, ko pieņem reklāmu aģentūras, bezpeļņas organizācijas un regulējošās instances pieprasa plašu informāciju par patērētāju uzvedību. Kompānijas izmanto teorijas un informāciju par patērētājiem uz ikdienas dzīves pamata.
2.patērētāju uzvedības teorija apgādā menedžerus ar piemērotiem jautājumiem, ko uzdot patērētājiem.
3.patērētāju uzvedība ir sarežģīts, multidimensionāls process. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants