-
Iecirkņa stacijas projekts
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| Dotie dati | 3 | |
| Ievads | 5 | |
| 1. | Ceļu attīstības aprēķināšana pieņemšanas un aizlaišanas parkos | 6 |
| 2. | Stacijas shēmas tehniski ekonomiskais pamatojums | 9 |
| 3. | Stacijas ekspluatācijas izdevumu aprēķins | 10 |
| 4. | Iecirkņa stacijas principālās shēmas izvēle | 13 |
| 5. | Kravas pagalma projektēšana | 14 |
| 6. | Šķirošanas parka projektēšana | 16 |
| 7. | Ekipēšanas iekārtas dizeļlokomotīviem | 16 |
| Izmantotā literatūra | 17 |
Lokomotīves: pasažieru TEP-70; kravas 2TE10.
Lokomotīvju apgrozības iecirkņu garums virzienā uz:
staciju A – 400 km;
staciju B – 350 km;
staciju C – 400 km.
Pieņemšanas un aizlaišanas ceļu derīgais garums 850 m.
Vietējo darbu apjomi (tūkst. t/g):
pieņemšana:
Slēgtās noliktavas gabalkravām – 140,
Laukumi gabalkravām un konteineriem – 130,
Laukumi smagsvara kravām un konteineriem –90,
Laukumi beramkravām – 200,
Ierīces lopu iekraušanai – 4,
Ierīces vagonu pārkraušanai no vagoniem automašīnās un otrādi – 6.
nosūtīšana:
Slēgtās noliktavas gabalkravām – 150,
Laukumi gabalkravām un konteineriem – 145,
Laukumi smagsvara kravām un konteineriem –85,
Laukumi beramkravām – 180.
Stacijas laukuma garums – 2450 m
Vadošais slīpums / kravas vilciena svars
…
Ceļu attīstības aprēķināšana pieņemšanas un aizlaišanas parkos Stacijas shēmas tehniski ekonomiskais pamatojums Stacijas ekspluatācijas izdevumu aprēķins Iecirkņa stacijas principālās shēmas izvēle Kravas pagalma projektēšana Šķirošanas parka projektēšana Ekipēšanas iekārtas dizeļlokomotīviem
















