Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas attīstības procesi ASV (18. – 19. gs)', 1.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības procesi ASV (18. – 19. gs)', 2.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības procesi ASV (18. – 19. gs)', 3.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības procesi ASV (18. – 19. gs)', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Sacensība starp manufaktūrām izraisa izdomu reklāmas jomā. 18. gs. beigās ir speciāli tirdzniecības nami, kuru uzdevums ir informēt par nopērkamajām precēm, ievilināt pircējus veikalā; ieinteresēt nopirkt preces; noformēt skatlogus; veidot izkārtnes; apzīmēt preces, lai tās nesajauktu ar citu ražotāju piedāvājumu.
Kolonisti no Eiropas uz Ameriku aizveda ideju par reklāmu. Viņiem tur vajadzēja reklamēt savu preci un pakalpojumus plašā teritorijā.
Sākumā avīzes ir vairāk domātas reklāmām nevis ziņām. Ierobežotas tehniskās iespējas. Liels papīra deficīts. Līdz 19. gs. nebija atstarpes starp tekstiem. Daudz reklamēja nekustamo īpašumu, zemes, mājas. Bija daudz sludinājumu par aizbēgušajiem kalpiem; par kuģu ienākšanu, iziešanu.
1704. gadā Džons Kembels ieguva licenci avīzes „Boston News – Letter” publicēšanai. Tas bija pirmais laikraksts Amerikā, kurš iznāca regulāri un tika drukāts uz abām lapas pusēm. Tajā tika publicēta pirmā zināmā apmaksātā reklāma.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants