Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 1.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 2.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 3.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 4.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 5.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 6.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 7.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 8.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 9.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 10.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 11.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 12.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 13.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 14.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 15.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 16.
  • Prezentācija 'Mūzika - angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolas vecuma bērniem', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izmantojot dziesmas vai dziesmu ritmus bērniem vieglāk ir mācīties un uztvert valodu. Skolēni izmanto un papildina vārdu krājumus un papildus iemācās arī sarežģītus izteicienus, kurus tie apgūst no dziesmu konteksta.
Kustību rotaļām ir nozīme valodas apguvē, tās veicina bērna intelektuālo spēju attīstību, dzirdes uzmanību, balss attīstību.
Praktiskajā pētījumā izmantoju kritērijus, kurus izstrādāju balstoties uz sava studiju darba teorētiskās daļas, kur noskaidroju, ka caur mūzikas darbībām iespējams veicināt tieši vārdu krājuma papildināšanu, izrunas kvalitātes uzlabošanu, gramatikas likumu iegaumēšanu un pareizu izmantošanu, komunikāciju un motivāciju, un tos pētīju konkrēto uzdevumu veikšanas laikā.

Pēc praktiskā pētījuma veikšanas noskaidroju, ka klasē no divpadsmit skolēniem diviem skolēniem ir augsts angļu valodas apguves līmenis, septiņiem vidējais angļu valodas apguves līmenis un trīs skolēniem ir zems angļu valodas apguves līmenis. Mani ieteikumi būtu tādi, ka būtu jāpievērš uzmanība tieši bērna angļu valodas vārdu krājuma papildināšanai, izmantojot tieši muzikālās darbības un uzdevumus.
Pēc intervijas ar skolotāju secinu, ka mācot angļu valodu skolotāja koncentrējas tieši uz vārdu krājuma papildināšanas, taču strādājot ar vārdnīcu, tulkojot. Pēc mana pētījuma varu secināt arī to, ka konkrēti šai 4.klasei šī vārdu krājuma papildināšanas metode nav efektīva. Tāpēc varētu ieteikt vairāk angļu valodas mācību stundās iekļaut tieši dažādas kustību rotaļas un muzikālās aktivitātes, ne tikai mūzikas klausīšanos vien, bet arī dziesmu dziedāšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants