Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite viesnīcā "Aquis Bella Beach"', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  UZŅĒMUMA VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS    4
1.1.  Izmitināšanas iespējas    5
1.2.  Viesnīcas sniegtie pakalpojumi    5
1.3.  Ēdināšanas iespējas viesnīcā    6
1.4.  Viesnīcas bāri    7
1.5.  Viesnīcas viesi    8
2.  VIESNĪCAS ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA    9
3.  VIESNĪCAS BLOKA RAKSTUROJUMS    11
3.1.  Uzņemšanas dienests    11
3.2.  Saimnieciskais dienests    11
3.3.  Sagādes dienests    12
3.4.  Drošības dienests    12
3.5.  Tehniskais dienests    12
4.  VIESNĪCAS GALVENIE KONKURENTI    13
5.  PRAKSES LAIKĀ VEIKTIE DARBA UZDEVUMI    15
  SECINĀJUMI    20
  PRIEKŠLIKUMI    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1) Viesnīca „Aquis Bella Beach” ir pieczvaigžņu viesnīca, kurā darbojas „viss iekļauts” (all inclusive) sistēma.
2) Viesnīcā ir plašs ēdienu piedāvājums, kas tiek servēts gan a la carte, gan bufetes tipa restorānā, kā arī īpaši izveidotā restorānā bērniem.
3) Viesnīcas mērķauditorija ir ģimenes ar bērniem un seniori pārsvarā no Francijas un Krievijas, kas vēlas baudīt mieru un dabas valdzinājumu, to vidējais uzturēšanās ilgums ir 2 nedēļas.
4) Viesnīcā ir nepietiekams darbinieku skaits.
5) Viesnīcā netiek ievērotas visas higiēnas normas.
6) Viesnīcā nav konkrētas stingrības attiecībā pret formām, turklāt pieejamās formas neatbilst darbinieku ķermeņa aprisēm.
7) Restorānā trūkst galda piederumu, šķīvju, glāžu.
8) Darbiniekiem nodrošinātais aprīkojums ir novecojis, piemēram, ratiņi.
9) Praktikantiem netiek nodrošinātas 2 brīvdienas katru nedēļu.
10) Darbinieku algas regulāri kavējās.
11) Viesnīcas menedžments pārāk lielu uzmanību pievērš sīkumiem, kas neattiecas uz darbu, tajā pašā laikā nepamanot darbinieku centību, darbā ieguldītās pūles un darba kvalitāti.

Priekšlikumi
1) Pieņemt darbā vairāk darbinieku, vismaz uz sezonas laiku.
2) Regulāri ievērot darba higiēnu, ne tikai tad, kad atbraukusi pārbaude.
3) Iegādāties dažādu izmēru formas, nomainīt garās bikses pret svārkiem un sekot līdzi, lai darbinieki nēsatu atbilstošo formu.
4) Iegādāties jaunus galda piederumus, šķīvjus, glāzes.
5) Iegādāties jaunu aprīkojumu, piemēram, jaunus ratiņus.
6) Praktikantiem jānodrošina brīvdienas 2 reizes nedēļā, lai viņi spētu saņemt pilnvērtīgu atpūtu, tādējādi nesamazinātos darbinieku izpildes ātrums un kvalitāte.
7) Regulāri izmaksāt darbiniekiem algas, lai nezustu stimuls un nerastos domas par streika nepieciešamību.
8) Viesnīcas menedžmentam vairāk jāpievērš uzmanība darbinieku darba procesam, nevis jācenšas darbiniekos atrast negatīvā puse lietās, kas nav saistītas ar darbu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants