Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 1.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 2.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 3.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 4.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 5.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 6.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 7.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 8.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 9.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 10.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 11.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 12.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 13.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 14.
  • Konspekts 'Stundu plāni vizuālajā mākslā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

5. A klase

12. II 2007.
6. stunda 13:30 – 14:10

Tēma – perspektīva
Mērķis – veidot skolēniem priekšstatu par to, kas ir perspektīva un izprast tās būtību
Uzdevumi –
• iepazīstināt skolēnus ar termina „perspektīva” definīciju;
• dot skolēniem darba lapas, kurās attēloti objekti perspektīvā;
• salīdzināt teoriju ar realitāti.

Izmantojamie materiāli –
• darba lapa, uz kuras skolēni raksta definīciju;
• lineāls, zīmulis, lai varētu strādāt ar darba lapām.

Paredzamā darba gaita –
• skolēni pierakstīs definīciju;
• skolēni vilks perspektīvas līnijas dotās darba lapas attēlos;
• salīdzinot, izmērot attālumus veidosies izpratne par perspektīvas esamību apkārtējā vidē;
• skolēni veidos diskusiju par tēmu „perspektīva apkārtējā vidē”.

Vērtēšana –
• attieksme nodarbības gaitā;
• precīza norādījumu izpilde;
• rezultāta – izpratnes par perspektīvu – sasniegšana;
• ieskaitīts/neieskaitīts.


5. B klase

12. II 2007.
5. stunda 12:40 – 13:20



Tēma – perspektīva
Mērķis – veidot skolēniem priekšstatu par to, kas ir perspektīva un izprast tās būtību
Uzdevumi –
• iepazīstināt skolēnus ar termina „perspektīva” definīciju;
• dot skolēniem darba lapas, kurās attēloti objekti perspektīvā;
• salīdzināt teoriju ar realitāti.

Izmantojamie materiāli –
• darba lapa, uz kuras skolēni raksta definīciju;
• lineāls, zīmulis, lai varētu strādāt ar darba lapām.

Paredzamā darba gaita –
• skolēni pieraksīs definīciju;
• skolēni vilks perspektīvas līnijas dotās darba lapas attēlos;
• salīdzinot, izmērot attālumus veidosies izpratne par perspektīvas esamību apkārtējā vidē;
• skolēni veidos diskusiju par tēmu „perspektīva apkārtējā vidē”.

Vērtēšana –
• attieksme nodarbības gaitā
• precīza norādījumu izpilde
• rezultāta – izpratnes par perspektīvu – sasniegšana
• ieskaitīts/neieskaitīts


Autora komentārsAtvērt
Atlants