Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmums "Silvano Fashion Group"', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmums "Silvano Fashion Group"', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmums "Silvano Fashion Group"', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmums "Silvano Fashion Group"', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmums "Silvano Fashion Group"', 5.
  • Konspekts 'Uzņēmums "Silvano Fashion Group"', 6.
  • Konspekts 'Uzņēmums "Silvano Fashion Group"', 7.
  • Konspekts 'Uzņēmums "Silvano Fashion Group"', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma darbības veids    3
  Tirgus daļa    4
  Vairumtirdzniecības segments    5
  Mazumtirdzniecības segments    6
  Valūtu svārstības    6
  Pārdošanas apjomi    7
  Informācijas avoti    8
Darba fragmentsAizvērt

Visstraujāk apgrozījums ir pieaudzis Ukrainā (89%), bet spēcīgs pieaugums bija vērojams arī kompānijas galvenajā noieta tirgū – Krievijā (24,7%).
Līdzās apgrozījuma pieaugumam, palielinājušās ir arī ražošanas izmaksas, taču nākamais izmaksu postenis peļņas un zaudējumu pārskatā, operatīvās izmaksas, ir samazinājušās par 8%.
Ļoti pozitīvi ir vērtējama arī kompānijas spēcīgā naudas plūsma un mazie kapitālieguldījumu izdevumi. Savukārt valūtas riski joprojām satraukumu nerada, jo vietējie ienākumi Baltkrievijā nosedz ražošanas izmaksas.
Kopumā Silvano Fashion Group rezultāti ir vērtējami pozitīvi. Pārdošanas apjomi turpina pieaugt, un bruto rentabilitāte arī vairs nesamazinās. Ar prognozēto 2011.gada P/E zem 9x, kompānijas akcijas joprojām izskatās salīdzinoši lētas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants