Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 1.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 2.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 3.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 4.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 5.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 6.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 7.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 8.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 9.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 10.
  • Prakses atskaite 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma ITF Europe sabiedrisko attiecību darba organizācija un struktūra    4
2.  Uzņēmuma ITF Europe iekšējās komunikācijas sistēma un aktivitātes    5
3.  Darbs ar klientiem prakses vietā    7
4.  Patstāvīgais darbs prakses vietā    8
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    11
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Sabiedrisko attiecību darba organizācija un pienākumu izpilde ietilpst Uzņēmuma vadītāja pienākumos.
2. Uzņēmumā tiek realizētas sabiedrisko attiecību aktivitātes iekšējās komunikācijas veidošanai un uzņēmuma reprezentācijai.
3. Uzņēmums ir attīstības stadijā, tāpat arī sabiedrisko attiecību aktivitāšu pielietošana Uzņēmuma darbībā.
4. Labas iekšējās komunikācijas pamatā ir rūpes par darbinieku darba apstākļiem un nepiespiestas komunikācijas izmantošana saziņā.
5. Darbā ar klientiem īpaša vērība tiek pievērsta profesionalitātei gan darba kvalitatīvā veikšanā, gan attieksmē pret saviem darba pienākumiem, gan saziņā ar klientiem.



Autora komentārsAtvērt
Atlants