Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 1.
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 2.
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 3.
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 4.
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 5.
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 6.
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 7.
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 8.
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 9.
  • Prezentācija 'Tūrisma aģentūras "SIA Astra Tūre" reklāmu vizuālā noformējuma analīze', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma aģentūra „Astra Tūre” piedāvā šādus pakalpojumus:
Aviobiļešu pārdošana
Brīvdienu ceļojumi
Viesnīcu rezervācija
Automašīnu noma
Darba mērķis:
Noskaidrot reklāmas vizuālā noformējuma ietekmi uz patērētāju psiholoģiskajiem aspektiem un izvēles kritērijiem.
Darba uzdevumi:
Izvēlēties reklamējamos pakalpojumus no uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu klāsta
Iepazīties ar attiecīgo literatūru par reklāmas noformējuma psiholoģisko ietekmi uz patērētāju
Izveidot 3 reklāmas
Analizēt šo reklāmu vizuālo un tekstuālo noformējumu
Uzrakstīt secinājumus pie kuriem nonākšu darba gaitā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants