Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību programmas izstrāde telekomunikāciju uzņēmumam "Bite"', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību programmas izstrāde telekomunikāciju uzņēmumam "Bite"', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību programmas izstrāde telekomunikāciju uzņēmumam "Bite"', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību programmas izstrāde telekomunikāciju uzņēmumam "Bite"', 4.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību programmas izstrāde telekomunikāciju uzņēmumam "Bite"', 5.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību programmas izstrāde telekomunikāciju uzņēmumam "Bite"', 6.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību programmas izstrāde telekomunikāciju uzņēmumam "Bite"', 7.
Darba fragmentsAizvērt

1.Situācijas analīze:
Bite ir kompānija, kas cenšas sniegt aktuālus un kvalitatīvus telekomunikāciju pakalpojumus. Piedāvājot pilnu pakalpojumu klāstu - balss pakalpojumus, SMS, mobilo internetu un datu pārraidi. Telekomunikāciju uzņēmums „Bite Latvija“ darbojas Latvijā kopš 2005. gada. Bite nodrošina augstas kvalitātes mobilos sakarus kā privātajiem, tā biznesa klientiem un piedāvā ērtu un izdevīgu priekšapmaksas karti BiFri. Pateicoties sadarbībai ar „Vodafone“, kas ir pasaules vadošais mobilo telekomunikāciju uzņēmums, visi Bites klienti ir nodrošināti ar sakariem vairāk kā 100 valstīs visā pasaulē, un var izmantot modernus un populārus pakalpojumus, piemēram, mobilo internetu, kas tiek piedāvāts kopā ar „Vodafone Mobile Connect“ modemu klāstu, kā arī „BlackBerry®” pakalpojumus.
Bite cenšas likt uzsvaru uz jauniem, moderniem mobilo sakaru pakalpojumiem, ievieš jaunus komunikācijas veidus, izstrādā unikālus un neparastus risinājums. Mobilo sakaru kompānija savu tēlu cenšas veidot optimistisku, krāso pasauli gaišākās krāsās, vairo sirsnīgas attiecības visapkārt un tic, ka pasaule un nākotne spēj padarīt gaišāku.
Apskatot Bites mājas lapu secinām, ka kompānija uzsvaru liek uz aktīviem, pozitīvi domājošiem cilvēkiem. Šī brīža mērķauditorija ir jaunieši (studenti vairāk), biznesa uzņēmumi. Bite piedāvā vairākus tarifa plānus: „Bite parunāsim”, , „Bite varianti”, „Bite 5” pieslēgumi bez nekādas savienojuma un pieslēguma maksas un ar bezmaksas numura noteicēju. Salīdzinot piedāvāto pieslēgumu skaitu un īpašības ar citiem Latvijas vadošajiem mobilo sakaru operatoriem: Tele2 un LMT, neredzam lielu atšķirību ar Bites piedāvātajiem produktiem. Tāpēc mēs vēlētos papildināt Bites sniegtās iespējas saviem klientiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants