Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences', 1.
  • Konspekts 'Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences', 2.
  • Konspekts 'Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences', 3.
  • Konspekts 'Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences', 4.
  • Konspekts 'Konkurence un tirgus struktūra. Firmas rīcība pilnīgas un nepilnīgas konkurences', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pastāv dažādas tirgus struktūras ar noteiktu konkurences pakāpi. Līdz ar to cenas lielumu ietekmē ne tikai noteiktās preces pieprasītais un piedāvātais daudzums, bet arī konkurence. Tā ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa. Konkurence ir cīņa starp konkurentiem par visizdevīgākajiem preču pirkšanas un pārdošanas nosacījumiem. Tā ir divu vai vairāku personu vai arī organizāciju mēģinājumi iegūt vienas un tās pašas preces, pakalpojumus vai ražošanas un finansu resursus, tā ir galvenais stimuls attīstīt ražošanu.1Tas nozīmē, ka patērētāji konkurē ar patērētājiem, bet ražotāji konkurē ar citiem ražotājiem.…

Atlants