Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 4.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 5.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 6.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 7.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 8.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 9.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 10.
  • Konspekts 'Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kognitīvās sfēras īpatnību attīstība mazbērna vecumposmā    3
1.1.  Uzmanība    3
1.2.  Domāšana    4
1.3.  Atmiņa    4
1.4.  Iztēle    5
1.5.  Valoda    5
1.6.  Sajūtas    6
1.7.  Uztvere    6
2.  Personības attīstības īpatnības mazbērna vecumposmā    7
2.1.  Temperaments un raksturs    7
2.2.  Emocijas un jūtas    7
2.3.  Griba    8
2.4.  Motivācija un vajadzības    8
2.5.  Spējas    8
2.6.  Intereses    9
2.7.  Pašregulācijas spējas    9
2.8.  Komunikatīvās īpatnības    9
  Kopsavilkums    10
  Literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

2.8. Komunikatīvās īpatnības
Teorija
Vajadzības pēc jauniem iespaidiem un vajadzības pēc saskarsmes jeb vajadzības pēc emocionāla kontakta.
Bērns, pašam neapzinoties, nemitīgi pieprasa saskarsmi ar pieaugušo. īpaši, kad bērns ir iemācījies staigāt un runāt, nemitīgi vēlas visu zināt, visur grib iet, par visu jautā — kāpēc.

Novērojumi
Komunicē pat ar svešiniekiem, ļoti pašpārliecināta, nemaz nav bailīga meklē kontaktu ar cilvēkiem, lai kur mēs atrastos.
Meitene pienāk pie manis, meklējot kontaktu, ja atraidu sāk raudāt, ja pievēršu uzmanību ieraušas klēpī , 2 min pavada kopā ar mani un tad dodas tālāk, pie nākamā.

3. Kopsavilkums
Kopumā varu secināt, ka mans novērojamais bērns ir attīstījies atbilstoši viņas vecumam, nav nekādu attīstības traucējumu un arī atpalicību. Darbu uzrakstīju veiksmīgi, ar meitas palīdzību, novērojumi ilga aptuveni 1 mēnesi un 2 nedēļas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants