Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kooperatīvā mācīšanās', 1.
  • Konspekts 'Kooperatīvā mācīšanās', 2.
  • Konspekts 'Kooperatīvā mācīšanās', 3.
  • Konspekts 'Kooperatīvā mācīšanās', 4.
  • Konspekts 'Kooperatīvā mācīšanās', 5.
  • Konspekts 'Kooperatīvā mācīšanās', 6.
  • Konspekts 'Kooperatīvā mācīšanās', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Struktūru jeb metodisko paņēmienu izmantošana pirmsskolā.
Lai mācību procesā veidotu bērnu sadarbību, ir izstrādāti īpaši paņēmieni jeb struktūras. Struktūrai pašai nav mācību satura, tā it kā trauks, kurā var likt dažādu saturu. Struktūras ir noteikta darba izpildes posmi mācību uzdevuma veikšanai.
Grafīti
Šis paņēmiens veicina jaunu ideju rašanos grupās. Katra grupa saņem papīra loksni un krāsainus zīmuļus, un katrai grupai tiek dota sava tēma, jautājums vai problēma. Grupas veido savus grafīti (vārdus, frāzes, shēmas, u.c.). Pēc noteikta laika grupa pārtrauc darbu un padod savu lapu nākošajai grupai, kura papildina grafīti. Darbs tiek pārtraukts, kad katra grupa ir saņēmusi atpakaļ savu lapu. Noslēgumā visa informācija tiek apkopota, analizēta un prezentēta visiem klātesošajiem.
Grafīti izmantošanas piemērs
Mērķis: iepazīstināt ar dzīvniekiem, to dažādību
Sociālais mērķis: attīstīt sadarbības prasmes (izteikt savu viedokli, uzklausīt otra cilvēka viedokli, vienoties)

Atlants