Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Noieta stimulēšana', 1.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšana', 2.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšana', 3.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšana', 4.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšana', 5.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšana', 6.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšana', 7.
  • Konspekts 'Noieta stimulēšana', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Paraugu izplatīšana ir produktu piedāvājums patērētājiem bez maksas vai par niecīgu samaksu vai lietošanai līdz noteiktam termiņam.
Kuponi ir sertifikāti, kuri dod tiesības uz iepriekš atrunātu ietaupījumu, pērkot konkrēto produktu.
Izmaksu kompensēšana ir naudas atdošana jau pēc pirkuma, lai daļēji kompensētu pircēja izmaksas.
Sainis ar produktiem par izdevīgām cenām ir ietaupījuma piedāvājums pircējam, salīdzinot ar parasto produkta cenu. Vienā sainī var būt divi vienādi produkti, par viena produkta cenu vai kopā iesaiņoti divi dažādi produkti, bet par vidējo cenu, kas ir būtiski zemāka nekā katram atsevišķam produktam.
Prēmijas par pirkumu (dāvanas) nozīmē, ka uzņēmums piedāvā kādu produktu par zemu cenu vai vispār bez maksas kā stimuls pirkt kādu citu produktu.
Atlīdzība patstāvīgajiem pircējiem/klientiem ir stimulēšanas paņēmienu kopums (atlaides, prēmijas, atvieglojumi u.c.) ar nolūku piesaistīt pircēju/klientu konkrētam zīmolam, uzņēmumam un darbiniekam.

Atlants