Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 1.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 2.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 3.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 4.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 5.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 6.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 7.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 8.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 9.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 10.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 11.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 12.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 13.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 14.
  • Referāts 'Pasažieru pārvadājumu analīze un dinamika', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
  Izejošo datu izvēle    4
  Absolūtas un relatīvas rādītāju izmaiņas    5
  Pasažieru skaita vidējie lielumi    6
  Pasažieru skaitapamattendence    10
  Pasažieru skaita prognozēšana    13
  Secinājumi    15
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas tautsaimniecībā dzelzceļa nozare ir viena no nozīmīgākajām pakalpojumu sektorā, un pēdējos gados tajā ir vērojamas attīstības tendences. 2000.gadā veiksmīgi attīstījušies dzelzceļa pasažieru pārvadājumi – ir pieaudzis pārvadāto pasažieru skaits un pasažieru apgrozība. Tāpēc pasažieru pārvadājumu eksistējošo apjomu noteic transporta attīstība nākotnē. Tagadnē dzelzceļa valdība nopietni padomā par cenu pazemināšanu uz biļetēm, lai būtu konkurentspējigiem un paaugstināt pasažieru skaitu.
Vienlaikus iedzīvotājiem netiek piedāvāti adekvāti pasažieru pārvadājumu pakalpojumi ar citiem transporta veidiem. Ja netiks risinātas šajā politikas dokumentā formulētās problēmas, dzalzceļa pasažieru pārvadājumu apjoms strauji samazināsies. Tas nozīmē, ka Rīgā un tās apkārtnē pieaugs autotransporta intensitāte, kas radīs papildus sastrēgumus uz Rīgas ielām.
Mūsu uzdevums ir noteikt pasažieru pārvadājumu izmaiņas intensitāti šajā nozarē, lai noteikt attīstības prognozi un strateģiskos mērķus. Apkopoti dati palidzēja operatīvi un precīzi noteikt attīstības izmaiņas tendenci un ļauj operatīvi pieņemt mērus pa tālāku pārvaldi dotajā nozarē. Tādēļ objektīvam novērtējumam, kas nav atkarīgs no inflācijas un citiem makroekonomiskiem rādītājiem, raksturojuma kvalitātē izvēlēsimies vienu rādītāju:
1.pasažieru skaits, kas izmantoja dzlezceļa transportu noteikta laika posma.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants