Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 1.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 2.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 3.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 4.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 5.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 6.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 7.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 8.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 9.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 10.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 11.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 12.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 13.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 14.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 15.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 16.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 17.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 18.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 19.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 20.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 21.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 22.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 23.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 24.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 25.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 26.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 27.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 28.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 29.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 30.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 31.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 32.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 33.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 34.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 35.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 36.
  • Eseja 'Vigotska koncepcijas un viņa skolnieku ieguldījums attīstības psiholoģijā', 37.
Darba fragmentsAizvērt

Apkopojot augstāk minēto, var secināt, ka Vigotska ieguldījums attīstības psiholoģijā ir neparprotami nozīmīgs. Viņa idejām bija liela ietekme uz citu psihologu uzskatu veidošanu. Vigotska raksti līdz šim momentam paliek aktuāli - tie nenosaka konkrētus psiholoģiskās zinātnes attīstības ceļus, tomēr katra jaunā zinātnieku paaudze tajos saskata jaunas problēmas, jaunas perspektīvas psiholoģijas kā zinātnes attīstībai.
Rakstot šo eseju, autorei radās priekšstats par Vigotska zinātniskiem uzskatiem un par viņa sekotāju teorijām. Pēc autores domām, ar šo tēmu būtu nepieciešams iepazīties ne tikai audzinātājiem, skolotājiem un pasniedzējiem, bet arī katram, kas plāno ģimeni, jo šo teoriju pētīšana palīdz ne tikai maksimāli attīstīt bērna dotības, bet arī izveidot veselīgas attiecības ar viņu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants