Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Anotēts bibliogrāfiskais saraksts', 1.
  • Konspekts 'Anotēts bibliogrāfiskais saraksts', 2.
  • Konspekts 'Anotēts bibliogrāfiskais saraksts', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1. Foss, K., Lathrop, A. (2005). Guiding students from cheating and plagiarism to honesty and integrity: strategies for change. Westport, CT; London: Libraries Unlimited, P.264
Grāmata sastāv no 5 lielām daļām, katrai ir nodaļas, savukārt nodaļām apakšnodaļas. Grāmata paredzēta, lai mācītu studentiem būt godīgiem un nekrāpties, neskatoties uz to, ka to plaģiātu radīt kļūs aizvien vieglāk. Grāmatā ir arī norādītas lappuses, kuras drīkst kopēt, jo tajās atrodama vērtīga informācija. 1.daļā ir izklāstīts par to, ka jākoncentrējas uz atklātību un godīgumu, 2. - līderību darbībā, 3. – godīgumu rakstīšanas procesā, 4.- godīgi lietot tehnoloģijas. 5.- pielikumi.

2. Foss, K., Lathrop, A.  (2000). Student cheating and plagiarism in the Internet era: a wake-up cal. Englewood, Colo.: Libraries Unlimited, P. 255
Grāmatā ir 3 daļas un tām ir nodaļas. 1.daļa – „pamošanās zvans: kas notiek”, tajā ir aprakstīts par to kā jaunās tehnoloģijas atvieglo krāpšanos, elektroniskajiem plaģiātiem, kāpēc mēs esam apdraudēti un vajadzētu kaut ko mainīt; 2.daļa – „signāls rīkoties: ko mēs varam darīt”, tajā izklāstīti veidi kā cīnīties, piem., pielietot filtrēšanu, iesaistīt vecākus, mācīt studentus būt godīgiem, argumentēt nekrāpties.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants