Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Adaptācija izglītības iestādē', 1.
  • Prezentācija 'Adaptācija izglītības iestādē', 2.
  • Prezentācija 'Adaptācija izglītības iestādē', 3.
  • Prezentācija 'Adaptācija izglītības iestādē', 4.
  • Prezentācija 'Adaptācija izglītības iestādē', 5.
  • Prezentācija 'Adaptācija izglītības iestādē', 6.
  • Prezentācija 'Adaptācija izglītības iestādē', 7.
  • Prezentācija 'Adaptācija izglītības iestādē', 8.
  • Prezentācija 'Adaptācija izglītības iestādē', 9.
Darba fragmentsAizvērt

BĒRNA SOCIĀLO ADAPTĀCIJU VAR IZDALĪT TRĪS FĀZES:
piemērošanās fāze;
individualizācijas fāze;
sociālās adaptācijas noslēguma jeb integrācijas fāze.

IETEIKUMI
Pilnveidot pedagogu zināšanas par adaptācijas procesu.
Adaptācijas laikā, rosināt bērnus iepazīt vienam otru caur rotaļām.
Pedagogam ir jāsekmē darbības veids, kas rosina bērnu sadarboties un paust savu iniciatīvu.
Rīkot saliedēšanās pasākumus, kurā piedalās pedagogi, vecāki un bērni.

Secināms, ka sociālā adaptēšanās ir nepārtraukts un aktīvs process, kas norisinās visas cilvēka dzīves garumā. No tā, cik adekvāti bērns pieņem sevi un savus sociālos sakarus, atkarīga sociālās adaptēšanās efektivitāte.

Autora komentārsAtvērt
Atlants