• Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās par tematu "Maņu orgāni" 2.klasei

     

    Konspekts5 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās par tematu "Maņu orgāni', 1.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās par tematu "Maņu orgāni', 2.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās par tematu "Maņu orgāni', 3.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās par tematu "Maņu orgāni', 4.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās par tematu "Maņu orgāni', 5.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība sākumskolā ar dominanti dabaszinībās par tematu "Maņu orgāni', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Sekmēt skolēnu pētniecības prasmes, izmantojot sajūtu orgānus un apzinoties to lomu cilvēka dzīvē.
Dominante: Dabaszinības
Satura integrācija:
• Dabaszinības – informācijas iegūšana par dabaszinību jautājumiem klausoties, skatoties, pētot, vienkāršu pētniecisko jautājumu formulēšana, cietas vielas, vielu īpašības, savu iegūto datu salīdzināšana ar citu skolēnu iegūtajiem datiem un vienkāršu secinājumu izdarīšana,
• Sociālās zinības – sadarbības prasmes mācību uzdevumu veikšanai, strādājot pārī, draudzīgums, ieinteresētība un atsaucība, otra domu uzklausīšana, savu ideju piedāvāšana uzdevuma risinājumam, prasme pastāstīt par kopīgi paveikto, apkārtējās vides ietekme uz cilvēka veselību.
• Latviešu valoda un literatūra – teksta (tautasdziesmas) analizēšana, īpašības vārdu lietošana runā, izteiksmīga teksta (tautasdziesmas) lasīšana, glīts noraksts.
Uzdevumi:
• Veidot skolēnos priekšstatu par cilvēka organisma spēju uztvert pasauli,
• Sekmēt skolēnu izziņas darbību un pētniecības prasmes dažādās aktivitātēs,
• Pilnveidot prasmi analizēt tekstu, izprast tā galveno domu,
• Pilnveidot skolēnu prasmi izteikt savu un uzklausīt citu viedokli,
• Sekmēt skolēnu draudzīgumu, atsaucību un pozitīvu savstarpējo saskarsmi starp skolēniem.
Pedagoģiskie līdzekļi: Pāru darbs, pārrunas - izpratnes veidošanas metode, prezentējošā metode, praktiskās darbības metode – pētījums, domu karte.

Autora komentārsAtvērt
Atlants