Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 1.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 2.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 3.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 4.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 5.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 6.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 7.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 8.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 9.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 10.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 11.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 12.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 13.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 14.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 15.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 16.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 17.
  • Referāts 'Sociālā medija "Twitter.com" pielietojums un nozīme cilvēka ikdienā', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  Sociālie mediji    4
1.2.  Twitter raksturojums    5
2.  METODOLOĢIJA    7
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    8
  NOBEIGUMS    10
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    11
  PIELIKUMI    12
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Veicot šo pētniecisko darbu, autors sev uzstādīja darba mērķi – noskaidrot, cik liela loma ir Twitter vietnei starp pārējiem sociālajiem medijem. Tāpat autors vēlējās izpētīt kādēļ un cik bieži cilvēki izmanto mikroblogu Twitter. Vadoties pēc apkopotajiem teorijas materiāliem un aptaujas datiem, kuri tika analizēti un apkopoti, autors nonāk pie vairākiem secinājumiem.
1. Twitter pēdējos gados ir kļuvis par vienu no populārākajām sociālajām vietnēm pasaulē. Lai arī tas ir radies gandrīz kā pirms 7 gadiem, savu lielo popularitāti šis mikroblogs ir iekarojis vien pēdējos gados.
2. Twitter ir viens no ātrākajiem masu komunikācijas līdzekļiem, tieši tādēļ tas daudz tiek izmantots masu mediju vidū.
3. Cilvēki mikroblogu Twitter pārsvarā izmanto, lai uzzinātu aktualitātes, ko izplata dažādi masu mediji. Šis mikroblogs cilvēkiem kalpo kā informācijas avots.
4. Aptaujas dati liecina, ka Twitter lietotāji šo mikroblogu visbiežāk izmanto kā satura patērētāji. Paši savus jaunumus raksta ļoti reti, vai neraksta nemaz.
5. Lielākā daļa no tiem, kas ir reģistrējušies Twitter, to izmanto vairāk kā 10 reizes dienā. Tādējādi viņi, lielākoties, nepalaiž garām jaunākos ierakstus, kas parādās viņu profilos. No tā var secināt, ka Twitter aizņem lielu daļu no laika, ko cilvēki pavada pie interneta.

Atlants