Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Arhetipi reklāmās', 1.
  • Prezentācija 'Arhetipi reklāmās', 2.
  • Prezentācija 'Arhetipi reklāmās', 3.
  • Prezentācija 'Arhetipi reklāmās', 4.
  • Prezentācija 'Arhetipi reklāmās', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējā bet ne pēc nozīmes piektā reklāma. Te mēs redzam smaržu reklāmu no Versace. Zīmols veiksmīgi izmanto mīlnieka arhetipu. Par ko mums liecina seksapīls puspliks vīrietis un smaržu nosaukums “Eros”. Grieķu mitoloģijā Eross ir grieķu mīlestības un seksa dievs. Balstoties uz šo informāciju mēs varam secināt ka šeit paradās otrais arhetips- mitoloģijas arhetips. Mēs varam interpretēt ka virsītis attēlots ne tikai kā mīlnieks bet arī kā mīlestības dievs. Zīmols pēc secinātā komunicē ar savu auditoriju caur seksualitāti un izskatīgumu. Smaržu zīmols veiksmīgi izmanto arhetipu sava reklāmā jo izskatīgs vīrietis kā sekssimbols pievērsis sev daudz uzmanības no sieviešu un vīriešu puses. Mēs arī varam saskatīt te kā zīmols izmanto smaržas flakonu kā dzimumorgāna simbolu, kas pastiprina arhetipi un tā nozīmi. Secinājums, veiksmīgi izmantots arhetips ar simbolu kas pastiprina viņu un pievērs sev uzmanību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants