Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 1.
  • Prezentācija 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 2.
  • Prezentācija 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 3.
  • Prezentācija 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 4.
  • Prezentācija 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 5.
  • Prezentācija 'Kas ir mārketings? Mārketinga problēmas', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga rašanās
Pirmais uzņemējs, kurš sekmīgi izmantoja mārketinga elementus, ir K.Makkormiks
1907. g. – sāka piedāvāt preces mājās
1914.g. – sāka plaši izmantot reklāmu
1930. g. – sāka veikt tirgus izpēti

Tirgvedības – mārketinga mix - elementi
Parasti izdala piecus tirgvedības elementus jeb piecus P elementus:
Produkts – Product
Cena – Price
Vieta – Place
Preces virzīšana tirgū – Promotion
Cilvēks - People

Autora komentārsAtvērt
Atlants