-
Zīmolvedības veidi un metodes a/s "Citadele"
Referāts10 Bankas, finanses, vērtspapīri, Mārketings, reklāma
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 4 | |
A/S „Citadele” un tās darbība | 5 | |
A/S „Citadele”, tās zīmols | 5 | |
A/S „Citadele” darbība | 6 | |
Zīmols, zīmolvedības metodes | 7 | |
Zīmols | 7 | |
Zīmola vadīšana | 8 | |
Zīmola vadīšana A/S „Citadele” | 13 | |
Secinājumi un priekšlikumi | 16 | |
Bibliogrāfija | 18 |
2010.gada 23. martā Ministru kabinets pieņem lēmumu no Parex bankas izdalīt daļu aktīvu un veidot jaunu banku [3.]. Pēc mēneša Finanšu un kapitāla tirgus komisijas padome pieņem lēmumu izsniegt licenci bankas Citadele darbībai. Nākošā dienā komercreģistrā reģistrē banku Citadele. Vēl pēc dienas publisko jaunās bankas zīmolu - Citadele, kas radīts ar mērķi iedvesmot cilvēkus un uzņēmumus attīstībai, lai veicinātu reģiona izaugsmi. Pēc mēneša notiek uzņēmuma pāreja, un darbu uzsāk banka Citadele.
Citadele (no itāļu valodas «cittadella») burtiskā nozīmē ir neliela pilsēta, varens cietoksnis, galvenais nocietinājums, feodālās pilsētas sirds, kas kalpo arī par administratīvo un kultūras centru. Pats interesantākais ir tas, ka jau kopš pirmsākumiem Bronzas laikmetā un vēlāk – viduslaiku pilsētās, citadeles bijušas modernākās, drošākās un visspēcīgāk nostiprinātās cietokšņa daļas, kas paceļas augstu virs zemes, ļaujot pārskatīt visus tuvējos reģionus, pietiekami plašas, lai daudzi tajās varētu rast patvērumu, ar pietiekami daudz resursiem ilgstoša aplenkuma gadījumā. Tas nozīmē, ka Citadeles banka ar šo zīmola vārdu parāda, ka ir spēcīga kā varens cietoksnis, moderna, droša un „redz tālu”, ko varētu saprast, ka banka ir tālredzīga par spīti tam, ka citadele ir daļa no Parex bankas, kura tika sadalīta divās daļās. Parex banka palika kā „sliktā” bankas daļa ar norakstītajiem kredītiem, bet Citadeles banka kā pilnībā jauna banka, kas funkcionēs pilnīgi. …
Dabs ir par zīmolvedības veidiem A/S Citadele, par citadeles darbību. Darba mērķis izpētīt zīmola vadīšanas procesa stratēģijas gan teorētiskā , gan arī praktiskā jomā. Praktiskās jomas izpētes objekts bija Citadeles banka. Lai sasniegtu mērķi, tika veikti šādi uzdevumi: 1) teorētiski izprast, kas ir zīmols un kādas ir tā vadīšanas stratēģijas; 2) izpētīt Citadeles bankas darbību un tās vadīšanas stratēģiju; 3) izvērtēt zīmola vadīšanas stratēģijas kopumā un konkrēti Citadeles bankas zīmola vadīšanas stratēģiju.