Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Burts un skaņa "H"', 1.
  • Konspekts 'Burts un skaņa "H"', 2.
  • Konspekts 'Burts un skaņa "H"', 3.
  • Konspekts 'Burts un skaņa "H"', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums/Refleksija
Mudināt skolēnus pildīt darba lapu par dienas tēmu;
Sekmēt prasmi atcerēties jaunus vārdus. Skolotāja sagatavo darba lapu par pasaku.

Skolotāja aicina katru skolēnu izvēlēties vienu (skolotāja jau iepriekš ir sagatavojusi) līmlapiņu ar sejiņu – smaidīgu, domīgu vai bēdīgu, un pastāstīt citiem: “Es izvēlējos šo sejiņu (piemēram, priecīgo), jo savu darbu vērtēju ļoti labi, man viss padevās un patika!”, vai arī attiecīgi: “Es izvēlējos domīgo sejiņu, jo man grūtības sagādāja izdomāt pasakas turpinājumu”. Un līmlapiņu pielīmēt pie tāfeles.

Skolēni aizpilda darba lapas, un samainās ar blakus sēdētāju, lai pārbaudītu savas zināšanas.
Skolēni patstāvīgi veic pašvērtējuma lapas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants