Sabiedriskā saskare
Sabiedriskā saskare – preču pirkšanas un pārdošanas netieša motivēšana, izplatot bez apmaksas un masveida informāciju par uzņēmumu un par uzņēmuma produktiem.
Sabiedriskās saskares instrumenti
Jaunākās ziņas par uzņēmumu
Publiska uzstāšanās (sniedz informāciju par uzņēmumu konferencēs, semināros)
Speciāli pasākumi (koncerti, sporta pasākumi u.c.)
Drukāti materiāli (speciāla informācija – atskaites, pārskati par darbu, uzņēmumu)
Sponsorēšana
Interneta mājas lapas
Sabiedriskās saskares priekšrocības un trūkumi
Priekšrocības:
Netieša pircēju motivēšana pirkt preces (izmēģinājuma pirkumi)
Specializēta vienreizēja informācija (raksts avīzē)
Augsts ticamības līmenis (augstāk nekā reklāmai)
Trūkums:
Tas izmaksā dārgi (sponsorēšana, pasākumu rīkošana u.c.)
…