Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 1.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 2.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 3.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 4.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 5.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 6.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 7.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 8.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 9.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 10.
  • Referāts 'MC Office alternatīvās izmaksas', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Programmu apskats    4
1.1.  Microsoft Office    4
1.1.1.  MC Office izmaksas un komplektācijas    4
1.2.  OpenOffice.org. 2.0    5
1.2.1.  OpenOffice.org vēsture    6
1.2.2.  OpenOffice.org 2.0 sastāvdaļas    6
1.3.  Corel (WordPerfect) 12    7
1.3.1.  Corel kompānija    8
  Nobeigums    9
  Glosārijs    10
  Literatūras avoti    11
Darba fragmentsAizvērt

Ievads.

Šī darba tēma ir „MC Office alternatīvās izmaksas” , tādēļ tiks apskatītas dažādu komplektāciju MC Office cenas un divas populārākās no alternatīvi izmantojamām programmām. Microsoft šobrīd par saviem produktiem prasa tik lielas cenas, ka izdevīgāk ir pirkt pilnu Microsoft Office versiju, nekā tā komponentus atsevišķi. Tādejādi vairums kompāniju, kurām nepieciešams Microsoft Office ir spiestas iegādāties jaunu programmu katram datoram! Arī tas, ka Microsoft kompānija savas programmas jau iepriekš ielādē datoros, kas tiek pārdoti, ir iemesls kāpēc MC Office ir tik izplatīts pasaulē. Lai gan pirkt MC Office sanāk lētāk, nekā visas tā sastāvdaļas atsevišķi, tas joprojām ir stipri pārcenots. Šobrīd Microsoft kompānija ir ļoti ietekmīga, tā ierobežo citu tirgū pieejamo programmatūru attīstības iespējas un no pircējiem prasa arvien augstākas cenas par savu produktu. Nereti Microsoft ir izmantojusi savu ietekmi, kā operētājsistēmas Windows izveidotāja, lai iznīcinātu vai stipri novājinātu konkurējošās kompānijas, pat tajos gadījumos, kad Microsoft produkti nebija pārāki. Microsoft ir līgums ar datoru ražotājiem par to, ka viņi visos datoros iekļaus Windows sistēmu un nepiedāvās nevienu citu. Tādu pašu stratēģiju viņi izmanto, lai panāktu arī MC Office izplatību, un nepieļautu konkurenci interneta pārlūkprogrammās. Tādejādi konkurējošām kompānijām, netiek dota iespēja izplatīt savus produktus. Rezultātā mums ir mazāk programmu, starp kurām izvēlēties.
Līdz ar konkurences samazināšanos mazinās jauninājumu ieviešana un iepriekšējo programmu uzlabošana. Līdz tirgum nonāk tikai tās idejas, kuras atbilst Microsoft standartiem. Microsoft ir tik izplatījies un ietekmīgs, ka jaunās kompānijas nevar nostiprināties tirgū, lai varētu konkurēt ar to. Amerikas Savienoto Valstu politiķi tam nepievērsīs uzmanību, jo Microsoft sponsorē lielu daļu vēlēšanu. Tā ir milzīga šaha spēle Microsoft vadībā, kuras mērķis ir izteikts kompānijas moto: „Microsoft programmas katrā datorā.” Un ja Jūs lietojat kādu Microsoft programmu, tad tā ir radīta lai labi strādātu tikai ar citām Microsoft programmām. Viņiem burtiski pieder šī industrija.
Kā alternatīvi izmantojamas programmas var minēt Corel WordPerfect 12 un OpenOffice.org 2.0 . Kompānijas, kas veidojušas šīs programmas noteikti nevar saukt par jaunām un nepieredzējušām, tikai par mazāk pazīstamām. Tām ir vismaz divdesmit gadu vēsture, kuras gaitā teksta apstrādes programmas tikušas veidotas un uzlabotas, līdz tādam veidolam kā tagad.
Turpmāk darbā sīkāk tiks apskatītas šīs trīs programmas un to izmaksas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants