Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 1.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 2.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 3.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 4.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 5.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 6.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 7.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 8.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 9.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 10.
  • Referāts 'Problēmas lietišķajā saskarsmē', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  VALODAS BARJERA    4
2.  NEVERBĀLĀ KOMUNIKĀCIJA    5
  KOPSAVILKUMS    6
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    7
  PIELIKUMI    8
Darba fragmentsAizvērt

KOPSAVILKUMS
Izpētot un analizējot abus rakstus (1. pielikums, 2. pielikums) var secināt, ka saskarsme ar klientu ir ļoti svarīga. Nepareiz saskarsmes veids var izraisīt konfliktus, pārpratumus un negatīvu atbildi no potenciālā klienta, partnera.
Galvenais uzdevums, lai saskarsme nestu pozitīvus rezultātus, ir izpētīt klienta, partnera (ja tas ir no citas valsts) kultūru, reliģiju un saskarsmes veidu, pirms uzsākta saruna, prezentācija, un uzņēmuma pārstāvēšana, jo katrai valstij ir kaut kādas atšķirības lietišķajā saskarsmē. Un uzņēmumu klienta acīs atspoguļo ne tikai uzņēmuma vadība, bet arī pārējie darbinieki, kuri ir saskarsmē ar klientu, tāpēc ir jārūpējas, lai darbinieki būtu kompetenti un spētu klientam palīdzēt, atbildēt uz viņu jautājumiem.
Ne katrs pārzin, līdz galam saprot lietišķās saskarsmes būtību, tāpēc uzņēmuma vadībai, kuru uzņēmuma darbinieki saskaras ar klientu apkalpošanu, piesaistīšanu, būtu nepieciešams darbiniekus nosūtīt uz lietišķās saskarsmes kursiem, semināriem. Šie kursi neprasa daudz laika, apmēram 2-3 dienas, protams, citiem liekas, ka šo laiku var izmantot lietderīgāk strādājot, nejau apmeklējot kursus. Bet šie kursi, uzņēmumiem, kas saskaras ar klientiem, partneriem sniegs tikai pozitīvu rezultātu. Varbūt tieši šie kursi, semināri ļaus izprast iepriekšs nenoslēgto līgumu, klientu pārpratumu īstos iemeslus un sniegs iespēju tos nākotnē neatkārtot.

Autora komentārsAtvērt
Atlants