Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 1.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 2.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 3.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 4.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 5.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 6.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 7.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 8.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 9.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 10.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 11.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 12.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 13.
  • Referāts 'Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Izziņu un pārskatu dokumenti – viena no piecām pārvaldes dokumentu grupām    4
3.  Izziņu un pārskatu dokumentu noformēšana    6
3.1.  Akts    7
3.2.  Izziņa    8
3.3.  Pārskats    9
3.4.  Protokols    9
3.5.  Citi izziņu un pārskatu dokumentu veidi    11
4.  Secinājumi    12
  Literatūras saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Darbs ar dokumentiem un to sastādīšanu vai lietošanu ir jebkuras organizācijas, jebkuras iestādes gandrīz visu darbinieku pienākums un neatņemama darba sastāvdaļa. Pārvaldes struktūru darbinieki līdz pat 80 procentiem sava darba laika tērē visdažādāko dokumentu sastādīšanai, noformēšanai, uzskaitei un izpildes kontrolei.
Lietvedība ir viena no svarīgākajām pārvaldes organizācijas formām. Vienlaikus tā ir arī viena no lietišķajām zinātnes nozarēm, kura pētī dokumentēšanas sistēmas un to veidošanas likumsakarības, darba organizāciju ar dokumentiem. [6, 5.]
Trāpīgs ir apgalvojums, ka labi organizēta lietvedība nodrošina lēmumu operatīvu pieņemšanu un veicina visu pārvaldes aparāta darbinieku maksimālu atdevi, uzņēmuma vai iestādes darba ekonomisku un augstu kultūru. Lietvedība patlaban attīstās atbilstošī tirgus attiecību specifikai.
Firmas darbības dokumentēšana tiek veikta ar dokumentu palīdzību. Saskaņā ar Latvijas Republikas MK 1996. gada 23. aprīļa noteikumiem Nr.154 „ Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi” šādus dokumentus dēvē par pārvaldes dokumentiem, tādējādi uzsverot šo „ instrumentu” pārvaldes aspektu. [7, 124.]
Šajos noteikumos ietvertas normas, kas nosaka, kā izstrādājams un noformējams dokuments (oriģināls un tā atvasinājums), lai tas iegūtu juridisku spēku, raksturota parvaldes dokumentu sistēma un minētas prasības, kas jāievēro, izstrādājot un noformējot parvaldes dokumentus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants