Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Atziņas par pedagoģiju', 1.
  • Konspekts 'Atziņas par pedagoģiju', 2.
  • Konspekts 'Atziņas par pedagoģiju', 3.
  • Konspekts 'Atziņas par pedagoģiju', 4.
  • Konspekts 'Atziņas par pedagoģiju', 5.
  • Konspekts 'Atziņas par pedagoģiju', 6.
Darba fragmentsAizvērt

“Ārpus dzīves nav audzināšanas..... . Dzīve- audzināšanas priekšnoteikums.
...Audzināt var tikai cilvēku kā apzinīgu būtni.... . Cilvēka dzīve ir viņa bioloģiskā esamība un garīgā darbība. Eksistence un darbība- abi šie momenti izraisa dzīves saturu. Atkarībā no tam, cik intensīvi cilvēks darbojas, viņa dzīve iegūst saturu. Gara elements ir ikvienā cilvēkā, bet visos nav vienādi attīstīts. Nav tāda cilvēka, kas nedarbotos garīgi.
... Mums ir savs uzdevums, tāpat kā cilvēcei un visai pasaule ir mērķis un jēga. Cilvēkam, ja reiz viņš sūtīts un nācis pasaulē, jākalpo savam uzdevumam, viņam jādzīvo, lai pildītu savu dzīves uzdevumu. Šī uzdevuma pildīšana ir darbs- vienalga, vai tas būtu garīgs vai fizisks, kad tikai tā nolūks- sekmēt dzīves uzdevuma pildīšanu. “

Jūlijs Augusts Students…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants