Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 1.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 2.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 3.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 4.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 5.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 6.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 7.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 8.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 9.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 10.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 11.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 12.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 13.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 14.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 15.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 16.
  • Referāts 'Pētījuma darbs. Apģērba iegādes faktori Latvijā 2018.gadā', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Pētījuma aktualitāte    4
  Pētnieciskie jautājumi    4
  Darba problēma    5
  Darba mērķis    5
  Darba uzdevumi    5
  Izmantotās metodes    5
  Ierobežojuma pamatojums    5
  Darba struktūra    5
  Teorētiskā daļa    7
  Patērētāja nozīme tirgū    7
  Faktori, kas ietekmē cilvēku izvēli iegādājoties apģērbu    7
  Pētījuma metodes un dizains    9
  Metodes    9
  Līdzigi veiktie pētījumi    9
  Rezultātu analīze    10
  Klientu uzvedība apģērbu veikalos tirzniecības centrā 'Galleria Riga'    10
  Interneta anketas rezultātu analīze    11
  Respondentu sadalījums    11
  Apģērba iegādes faktori    11
  Valsts ekonomiskā stāvokļa ietekme apģērba iegādē    12
  Apģērba kvalitātes un pieejamības atbilstiba cenai    13
  Apģērba iegādes biežums    13
  Respondentu intreses par modes tendencēm un apģērbu iegādes motīvi    14
  Secinājumi    15
  Literatūras un avotu saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Pētījuma mērķis bija nosaidrot kādi faktori ietekmē patērētāju izvēli iepērkoties apģērbu veikalos, kā arī noskaidrot patērētāju vēlmes, ieradumus iepērkoties apģērbus.
• Manuprāt, pētījuma mērķis ir sasniegts un ir iegūtas atbildes uz pētnieciskajiem jautājumiem. Tika noskaidrots, ka patērētējus iegādājoties apģērbu visvairāk ietekmē apģērba izskats, tikai pēctam tā cena un kvalitāte, modes tendences un zīmols.
• Manuprāt, pētījums ir bijis veiksmīgs, tika noskaidrots, kāds faktors visvairāk ietekmē patērētājus iepērkoties apģērbu veikalā. Kad biju jau veikusi interneta aptaujas rezultātu analīzi, aptvēru, ka varēju patērētājiem piedāvāt izvēlēties ne tikai par apģēba faktoriem (cena, kvalitāte, izskats, modes tendences, zīmols), bet ari par faktiriem, kas tiek radīti pārdošanas tirgū (interjers, krāsu salikumi, mūzika, atmosfēra, skatlogu u.c.)
• Apģērbu veikalos patērētāju galvenais iepirkšanās motīvs ir vēlme iegādāties jaunu garderobi, atsvaidzināt jau esošo garderobi, kā arī ieviest savā gardeobē jaunākās mods tendences, tikai pēctam seko veco apģērbu novelkāšanās vai sabojāšanās.
• Dēļ pašreizējā ekonomiskā stāvokļa Latvijā patērētāju apģērbu iepirkšanās paradumi nav mainījušies cenu un ienākumu līmeņa dēļ, tas liecina, ka vienmēr atradīsies ienākumi par ko iegādāties kādu apģērba gabalu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants