Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Kā es rīkotos, ja es būtu atbildīga par mārketinga pētījumiem', 1.
  • Eseja 'Kā es rīkotos, ja es būtu atbildīga par mārketinga pētījumiem', 2.
  • Eseja 'Kā es rīkotos, ja es būtu atbildīga par mārketinga pētījumiem', 3.
  • Eseja 'Kā es rīkotos, ja es būtu atbildīga par mārketinga pētījumiem', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga pētījumi ir nepieciešami, lai Ikviens uzņēmums varētu pieņemt pareizos lēmumus. Tas, cik lielā mērā pieņemtie lēmumi būs izsvērti un pareizi, ir atkarīgs no rīcībā esošās informācijas. Šo informāciju var iegūt ar mārketinga pētījumu palīdzību. A.Konans Doils ir teicis: „Ir milzīga kļūda – izdarīt secinājumus,
ja nav nepieciešamās informācijas”.
Mārketinga pētījumi ir sistemātiska datu iegūšana un to analīze dažādos mārketinga darbības aspektos. Šie pētījumi ir funkcija, kas ar informācijas palīdzību saista uzņēmumu ar tirgiem, patērētājiem, konkurentiem, ar visiem ārējās vides elementiem.
Ir ļoti grūti atdalīt tādus pētījuma objektus kā tirgus, patērētājs un konkurents, tādēļ mārketinga pētījumi tiek uzskatīti kā kompleksi. Tirgus nav iedomājams bez konkurences cīņas, patērētāji veido savu uzvedību noteiktā tirgus vidē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants