Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 1.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 2.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 3.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 4.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 5.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 6.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 7.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 8.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 9.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 10.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 11.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 12.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 13.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 14.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 15.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 16.
  • Referāts 'Sporta nozīme veselības veicināšanā', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Ieskats vēsturē    3
2.  Sporta stundas pedagoģiskā nozīme    4
3.  Sporta nodarbību ietekme uz skolēnu personību    6
4.  Sporta nodarbību ietekme uz skolēnu veselību    8
5.  Saskarsmes veidošanās sporta stundās    11
  Secinājums    15
  Nobeigums    16
  Literatūras saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Fiziskas audzināšanas teorija, ka jeb kura zinātniska disciplīna, pie detalizētas izskatīšanas, pieprasa konkrētu formulējumu, kopējiem jēdzieniem, kuri pieder pie pētama objekta un nepieciešamību noskaidrot saistību starp pamatu un starpjēdzieniem. Domāts – fiziska audzināšana, fiziskas audzināšanas sistēma, un arī saistītiem ar tiem jēdzieniem – fiziska attīstība, fiziskā pilnveidošana, fiziskā kultūra un sports.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants