Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pitlokrijas teātra festivāla mārketinga analīze', 1.
  • Konspekts 'Pitlokrijas teātra festivāla mārketinga analīze', 2.
  • Konspekts 'Pitlokrijas teātra festivāla mārketinga analīze', 3.
  • Konspekts 'Pitlokrijas teātra festivāla mārketinga analīze', 4.
  • Konspekts 'Pitlokrijas teātra festivāla mārketinga analīze', 5.
  • Konspekts 'Pitlokrijas teātra festivāla mārketinga analīze', 6.
  • Konspekts 'Pitlokrijas teātra festivāla mārketinga analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Lai teātris spētu izvērtēt situāciju tirgū, ir jāveic SVID analīze, nosakot teātra stiprās un vājās puses, teātra iekšējos faktorus salīdzinot ar konkurentiem, kā arī tirgus iespējas un draudus visam tirgum. Šajā analīzē tiek noteiktas teātra priekšrocības, tā trūkumi un draudi tā pastāvēšanai, kā arī teātra nākotnes perspektīvas.
Izvērtējot SVID analīzi, var secināt, ka uzņēmumam ir ļoti daudz stiprās puses, un, tās pilnveidojot un attīstot, paveras ļoti daudz jaunu iespēju.
Teātra galvenie apmeklētāji ir privātpersonas, tas ir patēriņa tirgus. Aptverot šo tirgus segmentu, uzņēmums sasniedz pietiekami lielu auditoriju un iegūst savu tirgus daļu, tomēr neorientēšanās uz jaunas auditorijas piesaiti un rēķināšanās tikai ar teātrim lojālo auditoriju, jau tuvākā nākotnē var novest pie auditorijas novecošanas, tāpēc nepieciešams jau šobrīd pievērst uzmanību jauniešu un ģimenes auditorijas piesaistei. Lai mazinātu uzņēmuma vājās puses, ir svarīgi izvērtēt draudus un tos pārvērst iespējās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants