Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 1.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 2.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 3.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 4.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 5.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 6.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 7.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 8.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 9.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 10.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 11.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 12.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 13.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 14.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 15.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 16.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 17.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 18.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 19.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 20.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 21.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 22.
  • Referāts 'Mūžizglītība, tās mērķi, uzdevumi, problēmas', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mūžizglītības nozīme Latvijā    4
2.  Mūžizglītības attīstības redzējums: vēlamā situācija 2013.gadā    8
3.  Mūžizglītības galvenās mērķa grupas un to vajadzības    10
4.  Mūžizglītības mērķi    16
5.  Mūžizglītības problēmas    19
  Secinājumi    22
  Izmantotās literatūras saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
Zināšanas izvirzījušās cilvēku darbības, attīstības un sociālo pārmaiņu centrā. Sabiedrībās, kurās apgūst zināšanas nedrīkst būt izslēgtu indivīdu, jo zināšanas ir sabiedrības vērtība, kurai jābūt pieejamai visiem.
Mūžizglītības ieviešana ir būtisks nosacījums sekmīgai pārejai uz zināšanām balstītu sabiedrību un ekonomiku.
Katras valsts mūžizglītības stratēģijai jānodrošina sekojoši aspekti:
1. Jāgarantē universālu un nepārtrauktu piekļuvi mācībām, kas iedzīvotājiem nodrošinātu nepieciešamo prasmju apgūšanu un uzlabošanu spējai ilgstoši iekļauties un funkcionēt uz zināšanām balstītā sabiedrībā.
2. Ievērojami jāpalielina dažāda līmeņa investīcijas cilvēkresursos, par prioritāti izvirzot Eiropas svarīgāko vērtību – tās cilvēkus.
3. Jāattīsta efektīvas apmācību un mācīšanās metodes, kā arī jānodrošina nepieciešamie apstākļi mūžizglītības un izglītības mūža plašumā nepārtrauktai attīstībai.
4. Ievērojami jāuzlabo veidi, kādos iesaistīšanās mācību procesā un tās rezultāti tiek saprasti un novērtēti, tas īpaši attiecas uz neformālo izglītību un ikdienas mācīšanos.
5. Jānodrošina viegli pieejamu informāciju un padomu par mācīšanās iespējām visā Eiropā ikvienam visas dzīves garumā.
6. Jānodrošina mūžizglītības iespējas pēc iespējas tuvāk apmācāmo dzīves vietai un, kad nepieciešams, veikt apmācības, izmantojot informāciju un komunikāciju tehnoloģiju sniegtās iespējas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants