Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 1.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 2.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 3.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 4.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 5.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 6.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 7.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 8.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 9.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 10.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 11.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 12.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 13.
  • Prezentācija 'Tirgus pētījums - kafija', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Kafija mūsdienās
Mūsdienās gandrīz visu kafijas produkciju saražo Centrālamerikā, Brazīlijā un Dienvidamerikas tropiskajās valstīs.
Ir gandrīz 60 dažādu kafijas šķirņu, taču tikai divas no tām ir komerciāli nozīmīgas:
Arabika – 65%
Robusta – 35%
Kafijas grauzdēšana nosaka kafijas skābuma pakāpi, garšu un pēcgaršu
Kafijas pupiņas maluma smalkumu nosaka kafijas pagatavošanas metode.

Jacobs zīmola veidošana
Johann Jacobs 1907. gada sāk savu pirmo Jacobs kafijas grauzdēšana Brēmenē.
1913. gada oktobrī Johann Jacobs izveidoja sava vārda kafijas preču zīmi
Otra Pasaules kara laikā 1944. gadā ražošana bija iznicināta un 1948. gada J. Jacobs bija praktiski jāsāk ražošanu no jauna
1954. gadā ar frāzi „Jacobs Kaffee… wunderbar“ 40-gadīga uzņēmuma strauja attīstīšana
1990. gadā uzņēmums bija pārdots amerikāņu uzņēmumam Philip Morris
Kopš 2012. gada oktobra Jacobs zīmols pieder Mondelēz International uzņēmumam

Autora komentārsAtvērt
Atlants