Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 1.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 2.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 3.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 4.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 5.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 6.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 7.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 8.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 9.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 10.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 11.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 12.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 13.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 14.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 15.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 16.
  • Konspekts 'Sabiedrisko attiecību pētījums', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Sabiedrisko attiecību pētījuma struktūra    4
  Datu analīze    5
  Novērošana    11
  Intervijas analīze    12
  Mēdiju analīze    13
  Secinājumi    15
  Pētījuma rezultāts    16
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību pētījums ir veids, kā iegūt nepieciešamo informāciju, lai mazinātu visus riskus un efektīvi plānotu turpmāko darbību un rīcības.
Pētījumu par kultūras darbību Īslīces pagastā nolēmu veikt, jo ir gadījušās situācijas, kad tiek organizēti pasākumi, bet ir maza apmeklētība, kā arī bieži dzirdēti apgalvojumi, ka laukos nekas nenotiek un nav ko darīt. Turklāt pēc mēneša būs jāplāno kultūras nodaļas nākošā gada budžets un pasākumu plāns. Lai maksimāli efektīvi to varētu izdarīt, pētījuma rezultāti sniegs informāciju, kādus pasākumus labāk rīkot, lai iedzīvotāji tos apmeklētu un kādus pulciņus vai pašdarbības kolektīvus izveidot klāt jau esošajiem, lai mazinātu risku, ka pasākumi ir neapmeklēti vai tiek noalgots kāds pulciņa vadītājs, bet dalībnieku nav. Kā arī tiks pētīts vai ir pietiekoša informācija un reklāma par kultūras namā notiekošajiem pasākumiem un interešu izglītību.
Lai iegūtu daudzpusīgāku informāciju, pētījumā izmantoju četras metodes: anketēšanu, intervēšanu, novērošanu un dokumentu analīzi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants