Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē "Mežmaliņa"', 22.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Veicināt pozitīvi emocionālu attieksmi pret dabu un kokiem – iztēlojoties, līdzpārdzīvojot un radoši darbojoties ar fejas un rūķīšu tēla palīdzību, kā arī bagātināt zināšanu pieredzi par pavasari un tās daudzveidību.


UZDEVUMI:
1.Paplašināt un nostiprināt bērnu priekšstatus par lapu kokiem, skujkokiem un mežiem.
2.Veicināt sensomotoro prasmju attīstību.
3.Sekmēt bērnu runas attīstību un matemātisko priekšstatu veidošanos.
4.Veicināt bērna iztēli un radošo domāšanu.
5.Turpināt nostiprināt muzikālās dzirdes, atmiņas un ritma attīstību.


APAKŠTĒMAS:

1. Koki.
2. Koku veltes
3. Skujkoki.
4. Lapu koki.
5. Koki mežā.












PIRMĀ DIENA – KOKI.

UZDEVUMI:

1.Izzināt bērnu priekšstatus par kokiem.
2.Attīstīt prasmi salīdzināt.
3.Veicināt sensomotoro prasmju attīstību (zīmējot kociņu).
4.Nostiprināt izpratni par lielumiem „liels” un „mazs”.
5.Rosināt emocionālu attieksmi pret dabu, kokiem.

RĪTA APLIS

* Dziedot visi bērni sasveicinās.
* Kopā ar bērniem tiek noskaidrots gadalaiks, mēnesis, nedēļas diena, datums.
* Bērni izstāsta, kā atpūtušies brīvdienās.
* Bērni stāsta, kā viņi svinēja Lieldienas savā ģimenē.
* A rosina bērnus atcerēties, cik jauki viņi izrotā kokus mūsu pagalmā.
Vai koki ir laimīgi, ka tie it tik skaisti?
Latvijā ir ļoti daudz skastu koku.
* A piedāvā nodziedāt dziesmiņu ar kustībām „ Koki”. (sk. pielikumu Nr 22).

Autora komentārsAtvērt
Atlants