Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 1.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 2.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 3.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 4.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 5.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 6.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 7.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 8.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 9.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 10.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 11.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 12.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 13.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 14.
  • Konspekts 'Bērna attīstība (0-5 gadiem)', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Kā izrādās bērns piedzimstot nav kā balta lapa, viņam jau ir raksturs un temperaments kas, protams laikam ejot var mainīties šajā nodaļā apskatīsim zīdaiņa attīstību no piedzimšanas brīža līdz 5 gadu vecumam.
Šī gadsimta sākumā Šveices psihologs Žans Piažē sāka novērot zīdaiņa uzvedību un konstatēja viņa spēju attīstības procesu. Piažē analizēja, kā refleksi, ar kuriem bērns piedzimst, tāds kā zīšanas un tveršanas reflekss, dod iespēju zīdainim iesaistīties mijiedarbībā ar objektiem savā apkārtējā vidē. Zīdainis vecumā no 3-4 mēnešiem māk tiekties uz mērķi (grabuli), lai to satvertu un īstenotu savu mērķi grabināt, kustināt grabuli, lai varētu dzirdēt tā skaņu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants