Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 1.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 2.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 3.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 4.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 5.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 6.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 7.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 8.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 9.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 10.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 11.
  • Prezentācija 'Žana Piažē atziņas didaktikā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Šveices psihologs un biologs.

Pirmais pētnieks, kas konstatēja
bērna intelektuālās attīstības
kvalitatīvās pārmaiņas, pētot bērnus
no dzimšanas līdz jaunībai,
un izveidoja intelektuālās
attīstības teoriju.

Sākot ar 1920. gadu, Piaže novēroja un intervēja bērnus, deva intelektuālus uzdevumus un reģistrēja atbildes.
Ž. Piaže teorijas ir palīdzējušas saprast:
kādai jābūt uzvedības attīstības kārtībai, lai viena stadija sekotu otrai;
kā secīgi attīstās bērnu morālās vērtības;
kā veidojas iztēle un kā tā mainās; kā pakāpeniski attīstās loģiskā doma;
kā reizē ar bērna pieredzi pieaug viņa spējas klasificēt, vispārināt un atšķirt;
kā bērni apgūst simbolu sistēmas.

Mācīšanās ir aktīvs process, kuru kontrolē pats indivīds.
Visi indivīdi mācās dažādi.
Indivīds pats veido savu izpratni.
Bērnu smadzenēs netiek precīzi fiksēta realitāte.
Viņi paši veido, rada realitāti – zinātājs veido zināšanas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants