Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 1.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 2.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 3.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 4.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 5.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 6.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 7.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 8.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 9.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 10.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 11.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 12.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 13.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 14.
  • Referāts 'Atkritumu iedalījums un to šķirošana', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  ATKRITUMU IEDALĪJUMS    4
1.1.  Bīstamie atkritumi    4
1.2.  Sadzīves atkritumi    7
2.  SADZĪVES ATKRITUMU ŠĶIROŠANA    8
2.1.  Informācijas pieejamība    8
2.2.  Šķirošanas process    8
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI

1. Informācijas pieejamība par tēmu ir plaša un detalizēta tiem, kam tēma interesē, atradīs nepieciešamo informāciju. Bet problēma ir tajā, ka cilvēki ir samērā maz ieinteresēti.
2. Būtu jādomā veidi kā piesaistīt uzmanību atkritumu šķirošanai un kā viens no veidiem būtu šī depozīta sistēmas ieviešana, kur plānā ir pielikt 0,15 EUR pie pudeles cenas, nododot pudeli saņemt atpakaļ 0,10 EUR. Šis nodošanas- saņemšanas process, pēc manām domām, piesaistītu arī jauniešu uzmanību, viegli būtu iemācāms arī bērniem.
3. Izglītības sistēmā kādā no priekšmetiem būtu jāatvēl laiks, lai runātu par videi nodarīto kaitējumu nešķirojot atkritumus, metot atkritumus mežā, grāvjos.
4. Valstij būtu jānosaka pašvaldībām obligāti ierīkot šķirošanas konteinerus, lai tas nebūtu atstāts iedzīvotāju iniciatīvas ziņā.
5. Jārunā publiskā telpā par radītajiem mītiem – nav jēgas šķirot, jo visu saber vienā mašīnā; ja citi nešķiro, tad arī man nav jēgas šķirot; tas prasa resursus utt. Jāatspēko šie mīti!

Autora komentārsAtvērt
Atlants