Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 1.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 2.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 3.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 4.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 5.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 6.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 7.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 8.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 9.
  • Referāts 'Zilā okeāna stratēģija', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Zilā okeāna stratēģija    4
  Zilais un sarkanais okeāns    4
  Zilā okeāna stratēģijas pamatprincipi    4
  Secinājumi    6
  Izmantotā literatūra    7
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Sarkanā okeāna stratēģija – konkurēt zināmā tirgū ar esošo pieprasījumu, zilā okeāna stratēģija - no konkurences brīva tirgus izveide, radot jaunu pieprasījumu.
Lai zilā okeāna stratēģija būtu veiksmīga, uzņēmumam radītajai inovatīvajai idejai jābūt lietderīgai un jārada vērtība kā klientam, tā arī uzņēmumam.
Zilā okeāna stratēģijas formulēšana paredz tirgus robežu pārbūvi, koncentrēšanos uz kopējo ainu un jauna pieprasījuma radīšanu, stratēģiskās secības ievērošanu (labums pircējam, cena, izmaksas un īstenošana).
Lai arī zilā okeāna stratēģijas izveidei principi un visi soļi jau ir noteikti, paša stratēģijas izveide nemaz nav tik vienkārša, kā tas, pēc pirmā acu uzmetiena, varētu šķist.
Latvijā ir uzņēmums “Metrika”, kurš pelna palīdzot citiem uzņēmumiem izveidot zilā okeāna stratēģiju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants