Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 1.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 2.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 3.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 4.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 5.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 6.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 7.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 8.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 9.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 10.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 11.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 12.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 13.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 14.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 15.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 16.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 17.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 18.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 19.
  • Referāts 'Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroms    4
1.1.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroma vispārīgs raksturojums    4
1.2.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroma cēloņi    6
1.3.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroma raksturīgākās pazīmes    7
2.  Uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindroma ārstēšana    10
2.1.  Bērna ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu ārstēšanas iespējas    10
2.2.  Kā skolotājs var palīdzēt bērnam ar uzmanības deficīta un hiperaktivitātes sindromu    12
  Literatūras un avotu saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgi bērnam piedāvāt daudzveidīgas fiziskās aktivitātes, jo vienveidīgas aktivitātes ilgstoši nesaista uzmanību. Frankfurtes zinātnieks E. Kiphards ir izveidojis speciālu rotaļu un vingrinājumu sistēmu bērniem ar UDHS, kurā īpašu vietu ieņem dažādas aktivitātes ar baloniem, sastrukturētas dažādos līmeņos atbilstoši sarežģītības pakāpei. (Zīriņa, 2005)
1. līmenis. Sava ķermeņa apzināšanās un prasme regulēt un saskaņot kustības.
1) Pārvietoties pa pilsētas ielām, kuras izveidotas uz grīdas, izmantojot kastes un virves (kastes – tās ir mājas, ar virvēm apzīmē ielas):
• Pēc iespējas ātrāk iet pa ielu, driblējot ar roku vai vadot ar kāju balonu;
• Pārvietoties, neļaujot balonam pārlidot pāri ielas sānu daļām (pa labi vai kreisi).
2) Sitieni pa balonu ar raketi, samērojot sitiena spēku ar konkrēto uzdevumu:
• Pielikt tādu spēku, lai balons atsistos pret sienu;
• Uzsist tā, lai balons trāpītu basketbola grozā;
• Piespēlēt partnerim.
3) Prast regulēt balona virzienu:
• Izmantojot badmintona raketi, spēlēt ar balonu sēžot, stāvot vai guļus;
• Ar sitiena palīdzību, atbilstoši komandām, trāpīt balonu stūrī, pretējā sienā u.c.;
• Pēc komandas, nepazaudējot balonus, izveidotas grupas pa diviem, trīs cilvēkiem;
• Vadīt ar raketes palīdzību balonu, mainot savu pārvietošanās ātrumu (variējot no maksimālā ātruma līdz nullei).

Autora komentārsAtvērt
Atlants